donderdag 3 april 2014

Tijdje niks geplaatst maar nu weer een leuke uitdaging gehad

Op clubs hebben we een leuke uitdaging, je krijgt een atctje en naar aanleiding van dat atctje maak je een andere. Dus je haalt de inspiratie uit het atctje van de voorganger. Je stuurt je eigen atc door en de volgende maakt daar weer iets op.

Vorige keer vond ik dat zo leuk dat ik wederom eens mee heb gedaan. Aan het eind lijkt de laatste totaal niet meer op de eerste!

Mijn atc die ik heb gemaakt:


De meeste materialen had ik nog liggen. De plaatjes die erop staan komen uit het nieuwe boek van de ah die vandaag binnen kwam.. Dus die is meteen verknipt, zoals eigenlijk de meeste dingen die normaal weggegooid worden..

Het atctje wat ik van monique heb gehad waar ik de inspiratie uit moest halen:

Zoals jullie zien heb ik als inspiratie de kleur gebruikt en de vormen. Toch is het iets heel anders geworden! Morgen gaat de mijne op de post en ben benieuwd wat er dan van gemaakt wordt.


2 opmerkingen:

  1. hij is leuk geworden.
    Lijkt me best lastig nog om voort te borduren op het idee van een ander

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is zeker moeilijk, maar des te meer een leuke uitdaging

      Verwijderen