zondag 26 januari 2014

Welkom op mijn blog

Welkom hier, kijk rustig eens rond.

Mijn naam is Elvira en ik ben 27 jaar.

Op mijn blog zet ik van alles wat ik gemaakt heb. Voornamelijk atc's en kaartjes zul je hier vinden. Mocht je willen weten hoe ik iets heb gemaakt of met welke materialen, dan mag je dit natuurlijk altijd vragen als het er niet bij staat. Ik zal kijken of ik je dan antwoord hierop kan geven.

Ook andere vragen mag je stellen. Ook zou ik het leuk vinden als je een berichtje achter laat!

Veel plezier


Liefs Elvira

3 opmerkingen:

  1. Welkom in de wondere wereld van het bloggen! Ik volg je via RSS feeds.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aha ook al aan het bloggen geslagen!
    gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa het is nog even wennen hoor haha

    BeantwoordenVerwijderen